Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Warunki wynajmu i serwisu

W naszej firmie wynajmą Państwo różnorodny sprzęt komputerowy. Każdy z oferowanych komputerów ma zainstalowany system operacyjny. W zależności od wybranych opcji jest to Linux lub Ms Windows. Możliwy jest wynajem komputerów bez systemów operacyjnych.

Wynajmowane komputery nie mają żadnego innego oprogramowania. Oczywiście na życzenie Klienta możliwa jest instalacja dowolnego oprogramowania freeware'owego.
Za dodatkową opłatą możliwy jest wynajem sprzętu z innymi licencjami, w celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.


Procedura składania zamówienia

Jedną z pierwszych czynności w procedurze wynajmu jest weryfikacja klienta dokonywana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów. Po weryfikacji dokumentów kontaktujemy się z klientem informując go o jej wyniku. Możliwe jest odstąpienie od tej procedury poprzez wpłacenie kaucji w indywidualnie ustalonej wysokości.

Dokumentami, których przedstawienia wymagamy są:

W przypadku firm:

  • Dwa dokumenty tożsamości osoby reprezentującej firmę
  • Dokumenty firmy: NIP, REGON, KRS (lub RHB)

W przypadku osób fizycznych:

  • Dwa dokumenty tożsamości

Konieczna jest wpłata kaucji - ustalana indywidualnie.

Zastrzegamy sobie w szczególnych przypadkach do żądania dodatkowych dokumentów i zabezpieczeń.

 

Realizacja zamówienia

W momencie gdy dokumenty klienta zostaną zaakceptowane zostaje on poproszony o wpłacenie na nasze konto opłat początkowych. Opłaty te w przypadku wynajmu na okres powyżej 1 miesiąca to czynsz za pierwszy miesiąc wynajmu, a przypadku wynajmu na okres do 1 miesiąca - czynsz za cały okres wynajmu. Dodatkowo, jeśli klient wybierze taką opcję, regulowana jest opłata za transport.

Klient może dokonać opłat początkowych w siedzibie naszej firmy (gotówką) lub też przesłać potwierdzenie dokonania przelewu bankowego (sprzęt jest wynajmowany dopiero po wpłynięciu środków na nasze konto). Pobierana jest również kaucja zwracana po zakończeniu wynajmu.

Kaucja (o ile była wpłacana) jest zwracana klientowi po zakończeniu Umowy Najmu, w ciągu 24 godzin od momentu odebrania sprzętu od klienta i stwierdzeniu jego stanu technicznego.

 

Dostawa sprzętu i jego podłączenie

Dla terenu Warszawy i okolic zobowiązujemy się dostarczyć zamówiony sprzęt w ciągu 2-3 dni roboczych. Przy dalszych dostawach oraz w momencie realizowania większych zamówień czas dostawy może się wydłużyć.

Dokładny termin dostawy i miejsce instalacji sprzętu zostają uzgodnione bezpośrednio z klientem.

Dostawa sprzętu jest dodatkowo płatna. Koszt takiej usługi nie jest wliczony w opłatę za wynajem. Opłata za transport sprzętu w dwie strony zależy od ilości sprzętu oraz odległości od siedziby firmy.

Ceny na terenie Warszawy i województwa mazowieckiego znajdą Państwo w cenniku. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

W przypadku większych dostaw na terenie Warszawy możliwe jest obniżenie jednostkowych kosztów transportu i instalacji sprzętu.

Dopuszczamy możliwość zorganizowania transportu przez klienta, pod warunkiem, iż zagwarantuje on bezpieczeństwo wynajmowanego sprzętu w czasie transportu.

Odbiór osobisty sprzętu możliwy po uprzednim ustaleniu w siedzibie firmy.


Płatności

W przypadku wynajmu na okres do 1 miesiąca klient wpłaca z góry czynsz za cały okres wynajmu (plus ew. kaucję i opłatę za transport).

W przypadku wynajmu na okres powyżej 1 miesiąca klient wpłaca z góry czynsz za pierwszy miesiąc wynajmu (plus ew. kaucję i opłatę za transport). Następnie co miesiąc klient otrzymuje kolejne faktury i dokonuje kolejnych przelewów.

Sposoby płatności:

  • przelew bankowy
  • przekaz pocztowy
  • osobiście w siedzibie naszej firmy (gotówka)

Pomoc techniczna

Pierwszą pomoc i konsultacje telefoniczne w przypadku problemów technicznych ze sprzętem zapewniają pracownicy Biura Obsługi Klienta dostępni pod numerem telefonu, komunikatorami i pocztą elektroniczną

Serwis

W czasie wynajmu oferujemy kompleksową obsługę serwisową w zakresie usuwania problemów związanych z usterkami sprzętowymi.

Obsługa serwisowa w obrębie Warszawy świadczona jest na miejscu u klienta i w przypadku potwierdzenia niesprawności jest całkowicie bezpłatna. W przypadku nieuzasadnionego wezwania, nie zawartego w treści Umowy lub pisemnych ustaleniach z Klientem naliczamy opłatę za dojazd oraz czas trwania usługi serwisowej.
W przypadku wynajmów poza teren Warszawy i okolic klient pokrywa koszty transportu uszkodzonego sprzętu do serwisu i z powrotem.

Gwarancja nie dotyczy myszy, klawiatur oraz akcesoriów, w przypadku których poprawność działania sprawdzana jest przez klienta w momencie dostawy i pierwszego uruchomienia wynajmowanego sprzętu.

Naprawa usterek powstałych z winy użytkownika lub w wyniku niepoprawnego funkcjonowania używanego przez niego oprogramowania jest w pełni odpłatna i rozliczana jest z wpłaconej kaucji lub na podstawie odrębnej faktury VAT.

Wymiana sprzętu

W trakcie trwania umowy wynajmu klient ma możliwość wymiany niesprawnego sprzętu na inny lub zmiany warunków Umowy po uprzedniej naszej zgodzie. W tym celu poprzednio zawarta Umowa Najmu zostaje rozwiązana, sprzęt zwrócony i podpisana nowa umowa. Procedura może zostać skrócona poprzez podpisanie aneksu do dotychczasowej Umowy. Proces ten nie powoduje w stosunku do klienta żadnych restrykcji.

Witryna stworzona na platformie