Gwarancje i reklamacje
Gwarancje i reklamacje
- Towary oferowane w sklepie internetowym www.icpc.pl są objęte gwarancją producenta lub sprzedawcy i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi. Szczegółowe warunki gwarancji są zamieszczone do pobrania w formie PDF pod niniejszym odnośnikiem gwarancja
- W przypadku reklamacji należy kontaktować się z MAAD Sp. z o.o. lub z odpowiednim serwisem producenta, o ile jego adres został podany na karcie gwarancyjnej.
- Podstawą przyjęcia towaru do reklamacji jest dostarczenie produktu w oryginalnym opakowaniu z zachowaną naklejką gwarancyjną na koszt nabywcy. W przypadku braku naklejki gwarancyjnej, podstawą przyjęcie towaru do serwisu jest nienaruszona naklejka informacyjna z numerami seryjnymi producenta, a jeśli towar jej nie posiadał dokument zakupu.
- W przypadku gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru. Stosowny protokół jest dostępny u dostawcy.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, koszty transportu oraz diagnostyki pokrywa Klient.
- Przy wymianie towaru na inny model ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione. O chęci wymiany towaru prosimy nas wcześniej powiadomić drogą elektroniczną lub pisemną. Do przesyłanego do nas towaru prosimy dołączyć dokument zakupu.
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected] lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.