Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Gwarancje i reklamacje

Gwarancje i reklamacje

  1. Towary oferowane w sklepie internetowym www.icpc.pl są objęte gwarancją producenta lub sprzedawcy i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi. Szczegółowe warunki gwarancji są zamieszczone do pobrania w formie PDF pod niniejszym odnośnikiem gwarancja
  2.  W przypadku reklamacji należy kontaktować się z MAAD Sp. z o.o. lub z odpowiednim serwisem producenta, o ile jego adres został podany na karcie gwarancyjnej.
  3.  Podstawą przyjęcia towaru do reklamacji jest dostarczenie produktu w oryginalnym opakowaniu z zachowaną naklejką gwarancyjną na koszt nabywcy. W przypadku braku naklejki gwarancyjnej, podstawą przyjęcie towaru do serwisu jest nienaruszona naklejka informacyjna z numerami seryjnymi producenta, a jeśli towar jej nie posiadał dokument zakupu.
  4.  W przypadku gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru. Stosowny protokół jest dostępny u dostawcy.
  5.  W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, koszty transportu oraz diagnostyki pokrywa Klient.
  6.  Przy wymianie towaru na inny model ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione. O chęci wymiany towaru prosimy nas wcześniej powiadomić drogą elektroniczną lub pisemną. Do przesyłanego do nas towaru prosimy dołączyć dokument zakupu.
  7.  Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected] lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Witryna stworzona na platformie